#satur9sphotochallenge 07

Zaterdag genoot ik van de zon en van de natuur in Ryckevelde. Tijdens het fotograferen probeerde ik rekening te houden met de regel van derden, het thema van deze 7° foto-uitdaging. Op de blog van SATUR9’S WORLD wordt die regel haarfijn uitgelegd.

Ook zondag deed ik dat tijdens een wandeling in Damme. Op weg naar de tentoonstelling BEESTIG in de vzw IJsberg trok een jonge ruiter en oude bekenden mijn aandacht.

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 8 maart 2021
foto’s: ©vivapo – 6 en 7 maart 2021

7 gedachten over “#satur9sphotochallenge 07

  1. Wat een mooie foto’s! Misschien moet ik ook eens in de regio komen wandelen, die ooievaars wil ik ook wel eens zien!
    Regel van derden: heel erg geslaagd. Met stip een voorkeur voor: de eerste foto met de boomstammen en het takje linksboven, de reiger, de derde foto van de ooievaars.
    Bedankt om zo enthousiast mee te doen Viviane, ik heb daar echt plezier in 🙂

Reacties zijn gesloten.