zes woorden verhaal – veiligheid

6woorden-vivapo-24:3:2016Ik herinnerde mij het gesprek met mijn zoon over gesloten schoolpoorten gisteren toen ik vanmorgen een bericht las op de blog van Grensgevallen . Beiden inspireerden mij voor een zes woorden verhaal met beeld rond het thema veiligheid, dat deze week door Marion Driessen werd aangereikt.

Eerder zette ik mijn eerste stapjes op het pad van deze schrijfopdracht rond de thema’s zoektocht entweedehands en bijgeloofDeze week was echter xxx het thema.

De opdracht: schrijf een verhaal in slechts zes woorden. Laat je inspireren door een foto of afbeelding en schrijf daar je verhaal bij. Of bedenk eerst zes woorden en maak/zoek dan een foto.

Wil je meer weten over de 6WMB-uitdagingen.  Klik dan op deze link.

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 24 maart 2016

bron afbeelding: vivapo

9 gedachten over “zes woorden verhaal – veiligheid

  1. Blij te lezen dat mijn bericht op Grensgevallen inspireerde. Uit ervaring weet ik wel zeker dat de gevoelige kinderen – en dat zijn de meeste -onrustig en bang waren. Ook al was er geen paniek, ze voelden de spanning en het onzekere…

  2. Het sluiten van poorten kan leiden tot beide….. en volgens mij is dat ook onlosmakelijk en onontkoombaar…

    Mooie bijdrage!

Reacties zijn gesloten.