Schrijvend naar kunst kijken

365 dagen verwondering.

Donderdag 30 augustus was een dag boordevol VERWONDERING want ik keek vol verwondering toe hoe een eenvoudig aanbod kon leiden tot bijzondere ervaringen bij de deelnemers.

Dit was onder meer het geval tijdens Mijmeren op papier – Schrijvend naar kunst kijken, een activiteit die ik donderdagnamiddag mocht begeleiden in ’t Veldzicht te Sint-Kruis Brugge.

Ik deel hier graag het verhaal van ChantalW, één van de deelnemers aan deze activiteit.

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 1 september 2017

*********

Ik hou van mensen.
Ik hou van mensen in het groen.
Ik hou van mensen die toegeven aan hun creatieve neigingen.
Ik hou van mensen die groenten kweken.
Ik hou van mensen die soep maken (en eten!).
Ik hou van mensen die koffie zetten (en drinken!).
Ik hou van mensen die schrijven.

Al deze ingrediënten waren gisteren aanwezig bij LEES MEER

2 gedachtes over “Schrijvend naar kunst kijken

Reacties zijn gesloten.