lente-sisterhood – 02

In het vorig logje kondigde ik aan dat ik de teksten zou delen die ik gisterenavond heb geschreven na afloop van de Lente Sisterhood, begeleid door Katrien Van Reybrouck van het Ontdekkingshuis. Dit is de eerste.

Ode aan Durga en Kali
bij het reciteren van een mantra.
Lente Sisterhood een ontdekking.
Hoge en lage klanken

resoneren met mijn unieke klank.
Ode aan Durga en Kali.
OM Eim Hreem Kleem Chamunday viche
trilt in a mijn cellen.

Lente Sisterhood een ontdekking.
Wandelen in stilte
zintuigen worden gestemd.
Ode aan Durga en Kali.

Ik ontmoet mijn zachte kracht
en omarm mijn angst.
Lente Sisterhood een ontdekking.
Innerlijke demonen

trillen in knetterende vlammen.
Ode aan Durga en Kali.
Ik voel me zacht herboren.

©vivapo – 25/3/2017

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 26 maart 2017

Bron eerste afbeelding (Durga)
Bron tweede afbeelding (Kali)

Een gedachte over “lente-sisterhood – 02

Reacties zijn gesloten.