vivapo’s SchrijfNest 15/2/2017 – 02

ankyflors-verbinden

In het vorig bericht kon je lezen dat de deelnemers aan het SchrijfNest vandaag een boodschap meekregen, verpakt in een schrijfopdracht. Ik ontving: doorzettingsvermogen.

Doorzettingsvermogen.
Je blijft niet bij de pakken zitten.
Een obstakel omarm je om te groeien.

Als een sneeuwklokje
priem je door het sneeuwtapijt.
Doorzettingsvermogen.

Je staat in je zachte kracht
als een vrucht met pit.
Een obstakel omarm je om te groeien.

Jouw adem verbindt hemel en aarde
met je hart als scharnier.
Doorzettingsvermogen.

Elke struikelblok wordt een stapsteen
op het pad van jouw evolutie.
Een obstakel omarm je om te groeien.

Jouw innerlijk vuur
lijkt niet te blussen.
Doorzettingsvermogen.

©vivapo – 15/2/2017

Van deze life sessie van het SchrijfNest is er ook een online versie beschikbaar. Maar daarover kan je meer lezen in een volgend logje.

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 15 februari 2017

Bron afbeelding

10 gedachtes over “vivapo’s SchrijfNest 15/2/2017 – 02

  1. Pingback: schrijven en delen om te inspireren | vivapo's Blog

  2. Pingback: vivapo’s SchrijfNest 15/2/2017 – 01 | vivapo's Blog

  3. Pingback: Mijmeren op papier – 15/2/2017 – mijmeren op papier

    • Dank voor het compliment.
      Mag ik je echter tegenspreken Marylou?
      Daar is eigenlijk niet diep over nagedacht. Als ik na het begeleiden van een SchrijfNest toegeef aan de neiging om mij nog enkele uren te laten meedrijven op de energie die ontstond door het samen-schrijven en samen-delen, dan …
      Toegeven aan die neiging leidde mij gisteren tot het schrijven van een viertal blogberichten. Mocht ik hebben gewacht tot vandaag … dan … wie weet!
      Een hartelijke groet, Viviane

  4. Je hebt echt wel een woord getrokken dat volledig bij je past hé, getuige de woorden die uit
    je pen vloeiden. Prachtig en sta me toe … dit schrijf ik over zodat ik het kan lezen en herlezen!

  5. Ik heb inderdaad ook gemerkt dat je nà het SchrijfNest nog heel productief was, niet enkel in kwantiteit, maar dan vooral in kwaliteit…
    Laat het woord ‘doorzettingsvermogen’ daar niet vreemd aan zijn… en ook een voorbeeld voor ons.

    Dank je Viviane!

  6. Pingback: geluk – 02 | vivapo's Blog

  7. Pingback: Mijmeren in elfjes, haiku en tanka – 07 – mijmeren op papier

  8. Pingback: Mijmeren op papier – 15/2/2017 – deel 2 – mijmeren op papier

Reacties zijn gesloten.