wandelen in stilte – 8/2/2017 – 02

Op een kruispunt
in het Fort van Beieren
zie ik voor mij een bastion en een omwalling.
Mijn vertrouwen wordt danig op de proef gesteld

in het Fort van Beieren.
Een kanon vol twijfels staat klaar.
Al wordt mijn vertrouwen op de proef gesteld,
toch volg ik mijn intuïtie.

Een kanon vol vertrouwen staat klaar.
Ik sta voor keuzes
en volg mijn intuïtie:
ik overleg met mijn troepen.

Ik sta voor keuzes.
Strategieën passeren de revue.
Na overleg met mijn troepen
voel ik mij gedragen en geleid.

Strategieën passeren de revue.
Ik omzeil bastion en omwalling
Ik voel mij gedragen en geleid
op een kruispunt.

©vivapo – 9/2/2017

Geïnspireerd door de stiltewandeling in Fort van Beieren op woensdag 8/2/2017.
Meer over deze stiltewandeling kan je lezen op Nic’s Nieuw verhaal, op reacties van deelnemers, op dit logje en ook dit.

De volgende stiltewandeling – op woensdag 8 maart – vindt opnieuw plaats van 10 tot 12 uur in dit Provinciaal Domein.

Van harte, Viviane Van Pottelberghe

foto’s: ©NicoleD en ©vivapo

5 gedachtes over “wandelen in stilte – 8/2/2017 – 02

  1. Pingback: wandelen in stilte – 8/2/2017 – 01 | vivapo's Blog

  2. Pingback: Mijmeren in elfjes, haiku en tanka – 06 – mijmeren op papier

  3. Het heeft altijd een apart effect he…… ik betrap me er zelf ook op dat ik , kletskous als ik kan zijn, in de natuur veel stiller ben en als ik iets zeg ik dan vaak fluister… gaat automatisch ook.

Reacties zijn gesloten.