limerick 02 – zing zo

Hoe een dubbeltje rollen kan. Bea (Grensgevallen) reageerde zondag twee keer op mijn eerste limerick die ik had gemaakt op een uitdaging van Marion Driessen (Doldriest):
– om 22:40 met “Schitterend Viviane! Ik hoop dat het mij ook eens lukt. Tot nu toe nog niet dus.”
– om 23:40 met “Voilà, ik heb er ene! En nu naar bed…”

Ik ben volger van Bea’s blog Grensgevallen en op die manier las ik vandaag dat ze een tweede limerick had gemaakt, deze keer ingaand op de uitnodiging zing zo van Melody Music. Op Melody’s blog reageerde ik met :

 

mag ik ook mee spelen Melody?
je kent mij wel, mijn naam is vivi
ik maakte zondag mijn eerste limerick
en zette die op een memory stick
want ik had toen geen wifi

©vivapo – 24/1/2017

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 24 januari 2017

5 gedachtes over “limerick 02 – zing zo

  1. en jij bent ook van harte welkom
    limericks, ik smacht er ’s zondags om
    dus kom er maar bij
    maak ons allen blij
    plezier is en blijft een optelsom.

  2. Ha wat is die leuk Viviane! Je hebt het ook zitten hé. Deze dagen ben ik in de ban van de Limerick. Maar nu even niet… middagpauze…werken.. moet ook gebeuren. Vanavond nog eens kijken of er nog wat valt te rijmen.

  3. Pingback: mijmeren in elfjes, haiku en tanka – 04 – mijmeren op papier

Reacties zijn gesloten.