nieuwjaars Loghop

In een vorig logje beloofde ik wat meer te vertellen over een Loghop in het algemeen, over de Nieuwjaars Loghop die blogster Melody organiseert zondagavond.

Ik had nog nooit van een Loghop gehoord en wilde daar wel het fijne van weten.  Op mijn vraag naar toelichting kreeg ik van Melody dit antwoord.

Hoi Viviane Wat leuk!!! En wat fijn ook dat je mijn loghop aangrijpt om uit die comfortzone te stappen… niet alleen een leuke manier maar ook een heel veilige want je blijft immers lekker in je eigen huis op de bank of waar dan ook maar waar jij je het prettigst bij voelt?! de tijdsduur is afhankelijk van het aantal deelnemers….. zo om de 10 minuten plaats ik in de loghop de link naar de blog van een deelnemer ….. met jou erbij zijn dat nu 6 … dus zal het een uur duren…. om en nabij…. Het is dus de bedoeling dat je dan zondagavond even voor 7… je ‘aanwezig’ meldt in de chatbox die ik hier dan open heb staan… Op zeker moment plaats ik in mijn loghop-blogpost de 1e link naar 1 van de deelnemers. Je gaat er dan naar toe, laat een reactie achter en komt terug naar de chatbox inclusief mijn blog. 10 minuten later herhaalt zich dat… net zo vaak als nodig is om iedere deelnemer aan de beurt te laten komen… DE HOOFDZAAK VAN EEN LOGHOP IS EIGENLIJK HEEL SIMPEL: GEWOON EEN GEZELLIG MOMENT MET MEDEBLOGGERS 😉 Wat ik nu van jou verwacht 😉 Niets specifieks hoor. Het zou wel leuk zijn als je op zondag een blogpost plaatst die over de loghop gaat zodat de bezoekers ook ‘on topic’ kunnen reageren… Ik zou het wel zeer waarderen als je ‘nu’ een blogpost plaatst als soort van promotie naar de loghop want wie weet heb jij lezers die ik niet ken, die mij niet kennen, die niets van de loghop afweten en ook graag mee zouden willen doen… Welkom dus bij de andere deelnemers, vind het erg fijn jou erbij te mogen zetten! Xieje zondagavond dan rond de klok van 7?!

Voor vandaag … genoeg geblogd!

Een hartelijke groet, Viviane Van Pottelberghe – 5 januari 2016

6 gedachtes over “nieuwjaars Loghop

  1. Jaaaaaaaa ♥-stikke leuk!

    In een grijs verleden organiseerde ik 2 a 3x per jaar een loghop, het was toen echt een hype, net als blogkeuringen…. ook zo leuk toen, om nog maar te zwijgen van weblogmeetingen die ik ook 2x per jaar organiseerde…… times gone by….

    Hoe dan ook…. ik verheug me op zondagavond en vind het heel fijn jou als deelnemer te mogen hebben omdat het voor jou echt de allereerste keer ooit it 😉

    Ik ga mijn uiterste best doen je te vermaken en hoop dat ik je niet zal teleurstellen!

  2. onbekend voor mij, wel fijn als je echt met verschillende deelnemers , ook een variatie houdt en discipline om op het tijdstip aan te loggen! Niet voor nu, maar wie weet, dien dan eerst te beginnen met een blog!!

Reacties zijn gesloten.