de uitnodiging

In een vorig bericht kon je lezen dat ik maandag ll. deelnam aan een workshop Soul Collage® in het Opvangcentrum te Brugge. Er bestaat een aanbevolen werkwijze om de kaarten te lezen.  Ik deed dat bij mijn thuiskomst … op mijn manier.

Ik word verwacht.
Ik zie een papegaai en een lege hangmat.
De hangmat vraagt mijn aandacht.

De papegaai kijkt toe.
Ik zie een papegaai en een lege hangmat.
Er wordt gewacht.

De papegaai kijkt toe.
De papegaai zwijgt.
Er wordt gewacht.

Wie wordt er verwacht?
De papegaai zwijgt.
De hangmat is leeg.

De uitnodiging is zonneklaar.
Wie wordt er verwacht?
Ik zie een papegaai en een lege hangmat.

Ik word verwacht.

©vivapo – 7 november 2016

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 10 november 2016

4 gedachtes over “de uitnodiging

  1. Pingback: SoulCollage® in het opvangcentrum | vivapo's Blog

  2. Pingback: hoe je kijkt is wat je ziet | vivapo's Blog

  3. Pingback: #366 elfjes in 2016-46 | vivapo's Blog

Reacties zijn gesloten.