#366 elfjes in 2016 – 42

Traditiegetrouw – sinds begin dit jaar – post ik tijdens het weekend een samenvatting van de elfjes van de voorbije week, deze keer van zondag 9 oktober-zaterdag 16 oktober.

img_0367Op zondag 9 oktober – entre / les deux / mon coeur balance / Silence for Peace en
Levensloop; uiteindelijk nam nam ik deel aan Levensloop te Brugge; ik mocht er twee keer een initiatie lachyoga begeleiden voor de vechters

in
gedachten en
in mijn hart
bij Silence for Peace
vandaag

vandaag
uitbundige verbinding tijdens Levensloop
in de strijd
tegen kanker
hartverwarmend

#283/366-©vivapo

Op maandag 10 oktober schreef ik een rondeel om te oefenen in loslaten, nadien schreef ik dit elfje.

ecoline
weg blazen
op wit papier
een creatieve oefening in
loslaten

loslaten
van een dierbare vriend
oefening in vertrouwen
dankbaarheid en
mede-leven

#284/366-©vivapo

Op dinsdag 11 oktober zindert het afscheid nog na …

kom
wel thuis
een gemakkelijke afscheidsgroet
soms zelfs als definitief
afscheid
#285/366-©vivapo

Op woensdag 12 oktober zetten Nicole en ik de co bib op pootjes in Let’s Co & Co ter voorbereiding van de Open Deur op zondag 6 november

img_1199(oude)
woordenboeken zijn
van harte welkom
bij de co-bib van
Let’s-Co&Co
img_1200Let’s-Co&Co
opent op zes november
de deuren van
haar co-café
interesse?
img_1201interesse?
volg dan
de website of
de FB pagina van
Let’s-Co&Co
img_3725Let’s-Co&Co
niet te verwarren met
L.E.T.S. Brugge die
een ruil-bib
heeft
#286/366-©vivapo

donderdag 13 oktober – Sabine Pauwaert en ikzelf doen samen mee met De Warmste Week, Music for Life for Villa Rozerood – men zegge het voort …

affiche-1476392454mijmeren
op papier
ter ondersteuning van
zieke kinderen in Villa
Rozerood
#287/366-©vivapo

vrijdag 14 oktober – langs de Vlaamse kust, altijd iets te beleven …

Caterpillar
van Wim Delvoye
kunstwerk met allures
van een kathedraal in
cortensstaal
#288/366-©vivapo

op zaterdag 15 oktober beëindigde ik de week zoals ik die begonnen ben: met een initiatie lachyoga, deze keer op het strand van Middelkerke voor medewerkers van een notariaat.

heerlijk
om zo’n
enthousiaste groep notariaat-medewerkers
een initiatie lachyoga te
geven
#289/366-©vivapo

Tot volgende week!

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 16 oktober 2016

foto’s: vivapo

7 gedachtes over “#366 elfjes in 2016 – 42

  1. O Viviane, wat ben je toch benijdenswaardig leuk bezig. En dan nog zo mooi neergepend. Ik wens je volgende week opnieuw zo’n intense maar prachtige week. Hartelijke groet.

Reacties zijn gesloten.