op.. vast.. weg.. los..

Straks heb ik een afspraak waar ik enerzijds naar uitkijk maar waarbij ik anderzijds toch enige spanning ervaar. Toen ik vanmorgen hierover mijn ochtendsprinter wilde schrijven merkte ik dat mijn dagboek mij slechts één blanco ochtendpagina gunde. Toch voelde ik een drang om te schrijven. Ik beperkte mij dan maar tot een rondeel. Maar net in dié beperking kwam ik tot de essentie van deze afspraak waar ik nu – 13:03 – naar toe ga.

Ecoline

opgezogen vastgehouden weggeblazen en losgelaten
mijn eigen weg gegaan
me laten drijven op de stroom
opgezogen vastgehouden weggeblazen en losgelaten
uit een verstikkend kanaal
geboren op een witte vlakte
mijn eigen weg gegaan
opgezogen vastgehouden weggeblazen en losgelaten

©vivapo – 10/10/2016

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 10 oktober 2016

12 gedachtes over “op.. vast.. weg.. los..

  1. Pingback: #366 elfjes in 2016 – 42 | vivapo's Blog

Reacties zijn gesloten.