#366 elfjes in 2016 – 41

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zaterdag, tijd voor een een Japans gedicht én een samenvatting van de elfjes van zondag 2 oktober-zaterdag 8 oktober.

zondag 2 oktober nam ik deel aan de talentenmarkt van L.E.T.S Brugge

ik
heb in
jaren niet meer
zo hartelijk gelachen als
vandaag

vandaag
Christine in een glansrol
gezien tijdens een
L.E.T.S. feest
S C H I T T E R E N D!

schitterend
én professioneel
werden de talenten
in het licht gezet
teamwork

#276/366-©vivapo

maandag 3 oktober – schreef ik een logje over de manier waarop ik de 90° verjaardag heb gevierd van de geboorte van mijn mama

verbinding
met mama
vandaag sterk voelbaar
90 jaar na haar
geboorte

geboorte
van inzichten en dromen
vandaag op de
Heuvel van de
Barden

#277/366-©vivapo

dinsdag 4 oktober publiceerde ik een logje over Mijmeren op papier naar aanleiding van een vrijgekomen plaats voor het SchrijfNest én ook dit elfje

er
kan nog
altijd ééntje bij
in het SchrijfNest op
5-10-2016

#278/366-©vivapo

woensdag 5 oktober schreef ik een logje over spelen met woorden met het kopgedicht waarover sprake in dit elfje

spelen
met titels
Krant van West-Vlaanderen
een hilarisch kopgedicht gecreëerd
krantenpoëzie

#279/366-©vivapo

donderdag 6 oktober schreef ik naar aanleiding van mijn zes-woorden-verhaal-met beeld dit elfje voor Monik Ketelaers

oog
voor schoonheid
voor kunst en
ook voor de natuur
Monik
#280/366-©vivapo
vrijdag 7 oktober schreef ik ook, maar niet voor één van mijn blogs

het
reflectief schrijven
beoefen ik graag
vandaag was het wel
anders

anders
dan anders
reflecteren over het
leven van dierbare vriend
moeilijk
moeilijk
gaat ook
reflectief schrijven werd
onverwacht ook meditatief schrijven
focus
focus
op leven
en op dood
op geloof vertrouwen en
loslaten
#281/366-©vivapo

op zaterdag 8 oktober liet ik mij door het schrijven van mijn Japans gedicht op zaterdag inspireren voor dit elfje

haiku
of senryu
tanka of kyoka
een Japans gedicht op
zaterdag
#282/366-©vivapo

Tot volgende week!

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 8 oktober 2016

foto: ©Marc Ghyoot

Een gedachte over “#366 elfjes in 2016 – 41

Reacties zijn gesloten.