zes woorden verhaal – hond

img_0211

Ik ben dol op de uitdagingen van Marion Driessen.  Ik ben echter niet dol op honden en laat deze viervoeter nu net het thema van de week zijn voor deze schrijfoefening(*).

Deze middag zag ik echter een slapende hond op de bus van De Lijn en dat bracht mij op een idee voor mijn zes woorden verhaal.

img_0211

Niet toeteren, ik probeer te slapen

(*)De opdracht: schrijf een verhaal in slechts zes woorden. Laat je inspireren door een foto of afbeelding en schrijf daar je verhaal bij. Of bedenk eerst zes woorden en maak/zoek dan een foto.

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 24 september 2016

afbeelding: vivapo

8 gedachtes over “zes woorden verhaal – hond

  1. Hahaha, echt grappig Viviane! Je ziet, je vindt altijd iets. Daarom vind ik die uitdaging van Marion Driessen ook zo leuk. Ook over de hond brak ik mijn hoofd, maar er is toch een verhaal uitgekomen. Over honden zou ik eigenlijk heel veel kunnen schrijven, maar ik wil er geen hondenrubriek van maken.
    Nog een fijn weekend!

  2. Pingback: Zes woorden verhaal: Hond | Doldriest

Reacties zijn gesloten.