haiku op zaterdag – 21

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

kleine druppeltjes

benevelen druivenblad

eerste ochtenddauw

©vivapo – 24/9/2016

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

foto: M@rcus

Haiku op zaterdag is een idee van Doldriest.

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 24/9/2016

 

13 gedachtes over “haiku op zaterdag – 21

  1. Heel mooi Viviane,

    Ik was vandaag met Franse vrienden in het Damse Boekendorp en nam een boekje met Haiku’s in de hand.

    Ik dacht bij mezelf ‘ik zal Haiku-schrijven heel gauw leren… Koop ik dat boekje?’

    Ik deed het niet, want ik zou mij teveel laten beïnvloeden door de talrijke voorbeelden…

    Ik vond dit wijs…

    De Haiku’s moeten uit mezelf en spontaan ontstaan, dacht ik.

    Can’t wait.

    Nicole

    • Dank je Nicole. Niks belet dat je je laat inspireren door het lezen van haiku’s. Jouw creativiteit zoekt wel zijn weg… Ik kijk er al naar uit.

  2. Pingback: Senryu Zaterdag | Doldriest

Reacties zijn gesloten.