#366 elfjes in 2016 – 39

Zaterdag, tijd voor een samenvatting van de elfjes van zondag 18 september-zaterdag 24 septemberzondag 18 september – home sweet home

p1020919tevreden
terugblikken op
accommodatie Nederlandse hotels
toch verlangen naar eigen
bed
#262/366-©vivapo

maandag 19 september – ben ik een doorgeefluik met Mijmeren op papier en Natuurbeleven of … deel ik?

Mijn
drijfveer in
alles wat ik
doe is: vandaag deel
ik
#263/366-©vivapo

collage

Op dinsdag 20 september schreef ik heel wat elfjes in alles kan alles mag, dit is mijn favoriet

schaduwminnaressen
belichten met
een lichtende toorts
hun schaduwkanten én hun
talenten

#264/366-©vivapo

woensdag 21 september 

schermafbeelding-2016-09-21-om-07-15-26op
de ochtend
van het SchrijfNest
krijg ik een elfje
cadeau
cadeau
op dag
van de Wereldvrede
en Wereld Dementie dag
aandacht
#265/366-©vivapo

wereld-dementie-dag

donderdag 22 september – de oogst van het SchrijfNest van 21 september en 7 september inspireert mij tot een elfjes-ketting

Printfacilitator
in het
SchrijfNest een voorrecht
deelnemers spelen met woorden
inspiratie
***
ik
liet mij
inspireren, mag anderen
inspireren die ook weer
delen
delen
wat kom ik halen
wat breng ik
in en
oogsten
oogst
van de
schrijfsels van deelnemers
wordt gedeeld op blog
Mijmeren
#266/366-©vivapo

op 12 december 2014 schreef ik reeds een bericht over de latifa meditatie – vandaag, vrijdag 23 september een spiegel-elfje (*)

img_0212ik
besta, verlang
hoop, vertrouw, laat
los, heb lief, ben
bereid
bereid
om opnieuw latifa meditatie
dagelijks te beoefenen
ben vandaag
gestart

#267/366-©vivapo

op zaterdag 24 september 

unknown
verrast
met lippenbalsem,
cake-je en een
glimlach: dag van de
klant
#268/366-©vivapo

(*) ’s anderendaags maakte ik deze collage in het Huisje van Nabijheid
Tot volgende week!

Van harte, Viviane Van Pottelberghe –24 september 2016

bron
afbeelding 1 en afbeelding 2 #265
foto #268
overige: vivapo

7 gedachtes over “#366 elfjes in 2016 – 39

  1. Schaduwminnares, een mooi woord voor schaduwbloeier. Een week waarin veel bloeide in de elfjes. Als er veel zon is, is er ook meer schaduw. Goed voor schaduwbloeiers of schaduwminnaressen.

      • Dank je wel Viviane! Wil je nu geloven dat – door jouw gul gebaar – het woord al de hele dag in mijn lichaam ronddraait? Ik beloof niets, misschien komt er (ooit) een stukje over ‘Schaduwminnaressen’. En daarna geef ik het woord graag aan jou terug :-).

Reacties zijn gesloten.