mannen in uniform en ik

Ik neem middagpauze in De Landing
Ik zit in de gelagzaal met zicht op alle tafels

Aan twee grote tafels zitten tientallen jonge mannen in uniform
De militairen lunchen ook in De Landing

Ik zit in de gelagzaal met zicht op alle tafels
Aan de stamtafel zit enkel een niet meer zo jonge militair en dat maakt mij nieuwsgierig

De militairen lunchen ook in De Landing
Gelukkig ben ik niet gehaast

Aan de stamtafel zit enkel een niet meer zo jonge militair en dat maakt mij nieuwsgierig
Ik beleef een déjà Vu.

Gelukkig ben ik niet gehaast
Een rustpauze op mijn fietstocht is mooi meegenomen

Ik beleef een déjà Vu
Ik voel mij een vreemde eend in de bijt

Een rustpauze op mijn fietstocht is mooi meegenomen
Ik zet mij op het terras en zie een tiental veteranen arriveren … in uniform

Ik voel mij een vreemde eend in de bijt
Aan twee grote tafels zitten tientallen jonge mannen in uniform

Ik zet mij op het terras en zie een tiental veteranen arriveren … in uniform
Ik neem middagpauze in De Landing

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 13 september 2016

2 gedachtes over “mannen in uniform en ik

Reacties zijn gesloten.