#366 elfjes in 2016 – 33

FBZaterdag, ik blik terug op mijn elfjes van zondag 7 tot zaterdag 13 augustus.
zondag 7 augustus 

een
ontspannend fietstochtje
was best spannend
zoeken naar evenwicht in
zorg
***
zorg
en zelfzorg volwaardige partners
vertrouwen en zelfvertrouwen
gaan gelijk
op
#220/366-©vivapo
maandag 8 augustus

vandaag
ontzettend hartelijk
én lang gelachen
neen, niet tijdens lachyoga
super!
***
super
stand-up comedians die meiden!
blauw niet gekleed
eine Stunde
hilariteit
#221/366-©vivapo

dinsdag 9 augustus 
vandaag
een schat
van Vlieg ontdekt
samen met kleindochter
museumbezoek
***
museumbezoek
spelenderwijs naar kunst kijken
als kennismaking en
verrassing als
beloning

#222/366-©vivapo

woensdag 10 augustus

donderdag 11 augustus 

niets
verwachten is
leven in het
NU ligt een wereld
open
***
open
houding om te ontvangen
inspiratie en inzichten
schrijvend woorden
geven
#224/366-©vivapo

vrijdag 12 augustus 
woorden
raken mij
wat ik hoor
en wat ik zeg
dovemansgesprek
***
dovemansgesprek
schijn bedriegt
hart kunnen luchten
tranen laten stromen en
zuchten
#225/366-©vivapo
zaterdag 13 augustus 

je
mist pas
iemand als je
van iemand houdt zegt
papa
***
zei
jij dat
ook tegen papa
toen hij klein was
oma?
#226/366-©vivapo

Tot volgende week!

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 13 augustus 2016

foto: Marc Ghyoot

 

 

 

 

3 gedachtes over “#366 elfjes in 2016 – 33

Reacties zijn gesloten.