#366 elfjes in 2016 – 30

Zondagavond, ik blik terug op mijn elfjes van zondag 17 juli tot zaterdag 23 juli.

zondag 17 juli trakteerde ik mezelf – na lange tijd – weer op een gezond ontbijt…

IMG_3554een

banaan met
een ei en
dertig gram havermoutvlokken mengen
lekker
***
lekker
eenvoudig en gezond ontbijt
vlug klaar bovendien
voor herhaling
vatbaar

#199/366-©vivapo

maandag 18 juli was voorbehouden voor het schrijven van logjes op mijn blog: een dag vol ontroering 01, een dag vol ontroering 02, een dag vol ontroerng 03 en ho ho ha ha ha … in tVaartje. Uit laatstgenoemd bericht: deze foto en spiegel-elfje
collage lachyoga Lissewege

zeg
ho ho
ha ha ha
laat jouw aanstekelijke lach
horen

horen
zien en zwijgen in
de stilte fase
geeft je
rust
#200/366-©vivapo

dinsdag 19 juli had ik tijdens een wandeling met mijn kleinzoon een leuk gesprek met een Amerikaanse toerist; we verschilden van mening over meditatie (as a pharmacist…) maar niet over de stilte achter de gevels van een straat vol toeristen, hartje Brugge
P1010501

verliefd
op stille
plekjes in Brugge
een Amerikaanse toerist en
ik
***
ik
en kleinzoon verkennen kruidentuintje
in de Katelijnestraat
Amerikaanse apotheker
geniet
***
genieten
hartje Brugge
van de stilte
achter de Brugse gevels
zalig
#201/366-©vivapo

woensdag 20 juli – schreef ik dit elfje in het kader van een externe schrijfopdracht (*)

donderdag 21 juli – ik schreef dit elfje in het kader van een externe schrijfopdracht (**)

IMG_3567naar
binnen keren
een universele behoefte
stilte in jezelf zoeken
gebed
#203/366-©vivapo
vrijdag 22 juli 
 zaterdag 23 juli 

vandaag
terugblikken op
reeks dagelijkse foto’s
van een week gezond
ontbijt
#205/366-©vivapo

Tot volgende week!

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 23 juli 016

(*) Passievol Verlangen – Opdracht 20 – week 3
(**) Passievol Verlangen – Opdrachten 14  en 15– week 2

bron foto’s
collage: @Suzy Debuck
overige: vivapo

5 gedachtes over “#366 elfjes in 2016 – 30

    • de basis blijft hetzelfde, maar tal van variaties mogelijk bij de afwerking; ik strooi nu rozijnen over de gebakken pannenkoekjes want ze meebakken geeft wat problemen. ENJOY!

Reacties zijn gesloten.