zes woorden verhaal – ontmoeting

P1010265

met zes woorden een elfje ontmoeten

©vivapo – 14/7/2016

Marion Driessen van Doldriest bezorgt op geregelde tijdstippen een thema voor een 6WMB-uitdaging, een zes woorden verhaal met beeld. De opdracht: schrijf een verhaal in slechts zes woorden. Laat je inspireren door een foto of afbeelding en schrijf daar je verhaal bij. Of bedenk eerst zes woorden en maak/zoek dan een foto.Het thema van deze week: ontmoeting. Ik veronderstel dat Marion het niet over een doodgewone maar over een verrassende ontmoeting heeft. Ik zocht dus naar een beeld over een verrassende ontmoeting om er een zes woorden verhaal bij te verzinnen.

Wie mijn blog volgt weet ondertussen dat ik dagelijks minstens één elfje schrijf en tientallen elfjes lees binnen het project 366 elfjes in 2016. De voorbije dagen zette ik bewust het schrijven en lezen van elfjes op een laag pitje.  Er stonden immers andere  prioriteiten op mijn programma.  Groot was mijn verbazing toen ik dinsdag op de Beethoven-wandeling in Mechelen oog in oog stond met … deze elf.

Van harte, Viviane Van Pottelberghe

foto: vivapo – Mechelen, 12 juli 2014

6 gedachtes over “zes woorden verhaal – ontmoeting

  1. Pingback: #366 elfjes in 2016 – 29 | vivapo's Blog

  2. Pingback: Zes woorden verhaal: Ontmoeting | Doldriest

  3. Die elfjes toch, ze duiken op de gekste plekken op. Daarom zijn ze ook zo leuk! Een verrassende ontmoeting, Viviane. En zonder jouw opmerkingsvermogen, was deze ontmoeting nooit tot stand gekomen.

Reacties zijn gesloten.