je eigen weg gaan – 03

IMG_1916In je eigen weg gaan 01 en 02 kon je lezen dat elk onderdeel van het programma van kunstwerk(t) vorige vrijdag voor mij een bron van inspiratie was. Heel wat details trokken mijn aandacht waardoor ik onbewust mijn eigen weg volgde – zoals bijvoorbeeld tijdens de lunch in Alix – table et jardin d’Amis – terwijl ik toch met fijne mensen op weg was.

Het volgen van mijn eigen weg heeft ertoe geleid dat ik ongewild in mijn eentje aan de tafel zat van mensen van een ander atelier. Voor ik het door had dat er voor mij een plaats voorbehouden was bij mijn collega’s (foto hierboven) knoopte ik in de tuin (jardin d’Amis!) een gesprek aan met iemand die in de voormiddag een workshop had begeleid.  Hij was op zoek naar een niet voorbehouden plaats voor de lunch. Hierover schreef ik dit pantoum.

ik heb een boeiend gesprek
tijdens een lunch in de tuin van table d’Amis
ik zie andere mensen eten en drinken
ik nodig een onbekende jonge man uit om aan te schuiven
tijdens een lunch in de tuin van table d’Amis
het verrast mij
ik nodig een onbekende jonge man uit om aan te schuiven
ik sta versteld van mijn assertiviteit
het verrast mij
ik voel mij een ontdekkingsreiziger
ik sta versteld van mijn assertiviteit
ik volg mijn gevoel en ga mijn eigen weg
ik voel mij een ontdekkingsreiziger
ik overtref mezelf
ik volg mijn gevoel en ga mijn eigen weg
jij hebt lef zegt mijn innerlijke criticus
ik overtref mezelf
ik zie andere mensen eten en drinken
jij hebt lef zegt mijn innerlijke criticus
ik heb een boeiend gesprek
©vivapo-8/6/2016

IMG_1928

en dit spiegel-elfje:

aan
Table d’Amis
in Jardin d’Amis
had ik een boeiend
gesprek
gesprek
over creativiteit team building
en het (be)leven
van je
passie
#160/366-©vivapo

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 8 juni 2016

bron foto’s: vivapo (3 juni 2016)

7 gedachtes over “je eigen weg gaan – 03

    • hi hi hi, als ik dit lees heb ik binnenpretjes met het oog op mijn volgend elfjes-weekoverzicht. Van super lieve dames gesproken! Nu hou ik er nog een paar dagen de spanning in, hi hi hi.

Reacties zijn gesloten.