elfjes schrijven in mijn droom

Schermafbeelding 2016-04-13 om 10.04.24Na het schrijven van mijn drie ochtendpagina’s vond ik vanmorgen bovenstaande afbeelding in mijn digitale brievenbus. Ik ga volledig akkoord met het effect van positieve gedachten in het algemeen, van gedachten in de ochtend in bijzonder. In mijn ochtendpagina’s had ik het – niet toevallig – over het effect van mijn gedachten gisterenavond. Omstreeks 22u had ik in de FB-groep 366 elfjes in 2016 gereageerd op een elfje van een vriendin die momenteel afscheid aan het nemen is van haar vader: in gedachten en in mijn hart ben ik bij jullie.

Vanmorgen werd ik wakker uit een droom in een droom (iets wat mij de laatste tijd wel meer overkomt: een droom in een droom).  Ik droomde dat ik een kettingelfje had geschreven nadat ik in mijn eerdere droom mijn vader had ontmoet.
Tijdens het schrijven van mijn ochtendpagina’s vanochtend werd de boodschap van mijn droom duidelijk. Ik schreef nadien dit kettingelfje.

wat
voor verrassingen
houdt het schrijven
van elfjes voor mij
in

in
gedachten en in mijn
hart ben ik
bij jullie.
Elfje

Elfje
was actief
in mijn droom
vannacht kwam mijn papa
opdagen

opdagen
om mij uit te
nodigen om mijn
gedachtestroom te
zuiveren

zuiveren
van angst
en mijn hart
te openen voor onvoorwaardelijke
liefde

liefde
laten zegevieren op zijn
geboortedatum liefde wordt
gevoed door
liefde

#104/366-©vivapo

Van harte, Viviane Van Pottelberghe

Bron afbeelding

 

5 gedachtes over “elfjes schrijven in mijn droom

  1. En zo voed jij mij. Door me toe te laten herkenning te vinden, door jouw individuele manier van kijken/schrijven die me vanuit herkenning ook op een andere manier leert kijken. Mooi!

Reacties zijn gesloten.