#366 elfjes – week 13

soul-card-01Zondag had ik een aantal vrienden uitgenodigd om mij te vergezellen naar een initiatie Soul Collage®. Ik nam mij voor om mij van zondag 20 maart tot zaterdag 26 maart te laten inspireren door mijn Soul Cards voor mijn dagelijkse elfjes. De gebeurtenissen op dinsdag 22 maart onderbraken bruusk mijn voornemen. 

zondag 20/3

initiatie
Soul Collage®
schuttingtaal ondeugende scholekster
geeft mij een  ernstige
vingerwijzing
#080/366-©vivapo

maandag 21/3

slang
werpt haar
oude huid af
laat achter wat voorbij
is
#081/366-©vivapo

dinsdag 22/3

lichtpuntjes
in de
duisternis en chaos
jij en ik en
wij!
#082/366-©vivapo

woensdag 23/3

aandacht
voor families
die pijn en
verdriet op hun schouders
nemen

respect
voor hulpverleners
die pijn en
verdriet van slachtoffers helpen
verlichten

dankbaar
voor mensen
die kiezen voor
delen van vertrouwen en
liefde

#083/366-©vivapo

donderdag 24/3 
kikker
pochte met
zijn kwaakblaas; wat
een kabaal maakte die
blaaskaak
#084/366-©vivapo
vrijdag 25/3 schreef ik een ketting-elfje en dit spiegel-elfje

zet
ik grote
ogen op of
spiegelen ze toch mijn
ziel
die
met argusogen naar de
wereld en naar
het Leven
kijkt?

#085/366-©vivapo

zaterdag 26/3 – Toen ik vanmorgen ontwaakte zag ik hoe de lucht oranje kleurde en bekroop mij het verlangen om dit beeld op doek vast te leggen … ik deed het niet maar schreef wel een haiku en dit elfje.

elke
vogel zingt
zoals hij gebekt
is met of zonder
lied
#086/366-©vivapo

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 26 maart 2016

foto: vivapo

Een gedachte over “#366 elfjes – week 13

Reacties zijn gesloten.