haiku op zaterdag – 04

lieveheersbeestjebis

Ik liet mij inspireren door een prachtige foto  met informatieve tekst van Natuurfreak (ga zeker eens kijken!) voor deze zaterdagse haiku, op uitnodiging van Marion Driessen.

een lief heertje met
rood jasje en zwart mutsje
lente juweeltje

©vivapo-19/3/2016

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 19 maart 2016

foto: Wikipedia

14 gedachtes over “haiku op zaterdag – 04

  1. Pingback: Haiku Zaterdag | Doldriest

    • Dank Marion; leuk ook dat je het over stippelbeestjes hebt. In de voorbereidingen voor deze haiku maakte ik ook gebruik van dit woord. Tot volgende week!

      • Melody is prima hoor, is mijn internetnaam al vanaf de 1e dag dat ik op het internet kwam…. 1993 was dat 😉 En voordien werd ik door een aantal mensen ook al zo genoemd….

        De meesten weten wel dat ik mijn eigen naam verafschuw (Koba) … en niemand noemt mij dus ook zo, men noemt mij of “Ko, of Kootje, of Mel”

  2. Deze Haiku bekoort me Viviane,

    En het is ook een juweeltje… Het blinkt in z’n jasje…

Reacties zijn gesloten.