#366 elfjes – week 11

Van zondag 6 maart februari tot zaterdag 12 maart liet ik mij voor mijn dagelijkse elfjes inspireren

door een verjaardagsfeest op zondag

feest/wijze uil/verrassing in de/wintertuin tussen bloemen van/mensen

maandag luisterde ik naar mijn lijf en liet ik verstek gaan voor het Ontdekkingskoor

stroop/je mouwen/naar beneden je/lijf heeft rust nodig/NU

Op dinsdag smolten vrijheid en vrijheid van gedachten tot dit elfje

#068:366-©vivapo

ochtendpagina’s/mijn pen/laat mijn gedachten/de vrije loop op/ruitjespapier

woensdag liet ik mij inspireren door mijn 6MBW verhaal over bijgeloof tot dit elfje

heks/ontsnapt uit/tentoonstelling Pieter Bruegel/Brugge kampt met een/verkeersinfarct

donderdag ging ik in de namiddag op stap met mezelf en m’n dagboek; het werd een uitstapje met hindernissen want ik kreeg met moeite mijn voeten uit het slijk én kon mij niét vasthouden aan de afsluiting want ik wilde niét testen of er elektriciteit op zat!

kunstenaarsuitstapje/brengt mij/naar de Gemeneweidebeek/het slijk der aarde/
zuigt
zuigend/slijk houd/mijn voeten in/de aarde schiet ik/wortel?

vrijdag kreeg ik een cadeautje

#071:366-©vivapo

agenda-2016/les FLEURS/ontelbare oranje tulpen/wachten op 366 elfjes/handgeschreven

zaterdag, was Aruna Kathy Goethals onze gids tijdens een ontdekkingsreis naar de zachte kracht van de vrouw. Het leverde mij een haiku op zaterdag op en dit spiegel-elfje

#072:366-©vivapo

helderheid/diep contact/binnenin geeft zelfvertrouwen/zelfrespect en sterke intuïtie/
zacht
zacht/thuis komen in de/kracht van mijn/vrouw zijn/vrouwenweekend

12 maart #072/366-©vivapo

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 13 maart 2016

bron afbeelding maandag
schilderijtje: Marc Ghyoot
foto’s: vivapo

4 gedachtes over “#366 elfjes – week 11

Reacties zijn gesloten.