haiku op zaterdag – 02

 

haiku-©vivapo-5-3-2016.jpg

Door de uitnodiging op de blog Marion Driessen
waagde ik mij voor de tweede keer op het zaterdagse haiku pad.

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 5 maart

foto: vivapo

gedachten wuiven
als takken die niet buigen
voor maartse buien

 

11 gedachtes over “haiku op zaterdag – 02

  1. Pingback: Haiku zaterdag | Doldriest

  2. Hallo Viviane….al is het dan eigenlijk niet aan mij maar toch…. welkom bij de Haiku-deelnemers, hopelijk mag ik vaker bij je komen lezen !

    Deze haiku is prachtig!

    • Dank. Ik ben – eerlijk gezegd – wat verrast door de positieve reacties. Ik heb héél weinig ervaring met het schrijven van een haiku en weet dus eigenlijk ook niet wanneer die ‘goed’ genoeg is. Door het deelnemen aan de ‘opdrachten’ op Doldriest hoop ik dat aan de weet te komen. Ik heb een collega die in Gent in een haiku-schrijfgroep zit en waar de deelnemers met elkaar ervaringen uitwisselen. In Brugge (West-Vlaanderen) ken ik zo’n groepen niet. Feed-back is van harte welkom.
      Een hartelijke groet, Viviane

    • Dank voor jouw feed-back Marion. Ik heb héél weinig ervaring met het schrijven van een haiku en weet dus eigenlijk ook niet wanneer die ‘goed’ genoeg is. Door in te gaan op jouw ‘opdrachten’ hoop ik dat aan de weet te komen.
      Een hartelijke groet, Viviane

Reacties zijn gesloten.