zes woorden verhaal – tweedehands

zolder

Marion Driessen van Doldriest bezorgt iedere week een thema voor een 6WMB-uitdaging, een zes woorden verhaal met beeld. Vorige week zette ik mijn eerste stapjes op het pad van deze schrijfopdracht rond het thema zoektochtDeze week is tweedehands het thema.

De opdracht: schrijf een verhaal in slechts zes woorden. Laat je inspireren door een foto of afbeelding en schrijf daar je verhaal bij. Of bedenk eerst zes woorden en maak/zoek dan een foto.

Wil je meer weten over de 6WMB-uitdagingen.  Klik dan op deze link.

Ben je echter nieuwsgierig naar het volledig verhaal achter deze foto? Dat doe ik uit de doeken in een volgend bericht.

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 18 februari 2016

(bron foto: vivapo)

6 gedachtes over “zes woorden verhaal – tweedehands

  1. Viviane,

    Ik ben nieuwsgierig wat er onder de link 6WMB zit, maar kan die niet openen… Kan je eens nakijken?
    Ik word gevraagd om in te loggen, maar ik heb geen account bij WordPress.

    Mercikes

    Nicole

    • Bij mij werkt de link wel. Ik vermoed dat je je dient te registreren om toegang te hebben tot de link. Echter, jij volgt toch ook de blog van Chantal en mijn blogs bij WP? Probeer eens de link van Doldriest in je browser te zetten: http://doldriest.eu
      Succes!

  2. Pingback: schatten op zolder | vivapo's Blog

  3. Pingback: Zes woorden verhaal: Tweedehands | Doldriest

Reacties zijn gesloten.