aanstekelijke lichtpuntjes

365 dagen verwondering – DAG 358

IMG_1798

Wie deze blog volgt kon gisteren lezen dat ik geniet van creatief, meditatief en reflectief schrijven en over mijn verwondering omdat het naar mijn aanvoelen schrijven ook ‘aanstekelijk’ werkt.  Dat geldt echter ook voor andere vormen van creativiteit met een meditatieve en reflectieve inslag die ik van dichtbij – door zelf deel te nemen – én verder van ver volg via de sociale media.

Op gevaar af dat ik iemand vergeet(*) wil ik toch graag via dit bericht naar een aantal webadressen verwijzen, vanuit respect voor al die mensen (achter die adressen) die anderen ‘aansteken‘ op hun pad van bewust- en gewaar zijn.

Anne, Hilde, Andy, Corinne, Agnes, Katrien, Marc, Toos, Ingrid, Steven, Marc, Manuela, Jan, Sabine, Sylvie, Rika, Bart, Aruna en Utsa, van harte dank. Jullie zijn voor mij aanstekelijk LICHTPUNTJES.

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 24 december 2012

(*) ben ik jou toch uit het oog verloren? Je kan mij daar aan herinneren door mij jouw website te bezorgen, waarvoor dank.

(afbeelding: vivapo)

 

Een gedachte over “aanstekelijke lichtpuntjes

Reacties zijn gesloten.