GELUKsdag – deel 6

365 dagen verwondering – DAG 352

IMG_1783Na een wandeling aan zee met mijn twee weekend-mannen (daarover morgen meer) had ik nog een aantal taken te vervullen: een voor-het-slapen-gaan-verhaaltje verzinnen en vertellen, het zand uit mijn grijze haren douchen, een hartig hapje voor de kerst-potluck bereiden, meditatief bewegen, dansen, snoepen en zingen op het kerstfeestje van het Ontdekkingshuis om tenslotte mijn kerstverhaal in één lijn af te werken…

Amazing
Grace. Ingetogen
dansen, uitbundig zingen.
Mijn dissonante gedachten transformeren.
LICHT

(vivapo)

… voor ik mij in de warmte van het echtelijk bed ging nestelen. Had ik het over taken? Puur genieten was het op nog maar eens een GELUKsdag!

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 19 december 2015

(foto en elfje: vivapo)

3 gedachtes over “GELUKsdag – deel 6

  1. Pingback: GELUKsdag – deel 7 | vivapo's Blog

Reacties zijn gesloten.