GELUKsdag – deel 2

365 dagen verwondering – DAG 346

Unknown

Gisteren liet ik je meekijken naar het eerste luik van een GELUKsdag die ik zaterdag mocht beleven in het samen-zijn met mijn kleindochter.

Na afloop van de dansles konden de kinderen en hun familie genieten van een drankje en een hapje. De volwassenen werden uitgenodigd een gift te deponeren voor een project dat door de school wordt gesteund in het kader van Music for Life (vergeef me, maar ik ben de naam van het project vergeten).

Maar ook in de namiddag stond Music for life op het programma van het vrouwen-uitje.  Van Mariakerke/Gent reden wij richting Veldgem waar mijn kleindochter en ik hartelijk werden verwelkomd door Debora, één van de gastvrouwen en door haar goedlachse assistenten Sandra en Hilde.  Maar ook de verrassende ontmoeting met een Facebook-vriend – Roland, vandaag in het échte leven ontmoet – en met mijn vriend-dichter – Marcus – was hartverwarmend.

IMG_1754 (1)Samen met Jenny Casier bracht Debora Kyndt poëzie ten voordele van de Vlaamse Vereniging Autisme. Tussen de voorleesmomenten kon je genieten van een drankje en zelfgemaakte versnaperingen aan wel zeer democratische prijzen. Er was een aanbod van zelfgemaakte werkjes en kerst- en sfeerdecoratie.

IMG_1758 (1) IMG_1757 (2)
De volledige opbrengst van dit initiatief werd overgemaakt aan het VVA. Proficiat aan Debora en haar team van GELUKsbrengers!

Hoe de GELUKSdag verder verliep lees je – als je dat wilt – morgen.

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 13 december 2015

(foto’s: vivapo)

Een gedachte over “GELUKsdag – deel 2

  1. Pingback: GELUKsdag – deel 3 | vivapo's Blog

Reacties zijn gesloten.