zijn

365 dagen verwondering – DAG 303

IMG_1316

In het bericht Stilte be-leven (dag 298) vermeldde ik hoe je gratis het e-book Happy Silenceday van Myrtle Vos (Basic Balance Natuurcoaching) kon aanvragen.

happysilenceday_cover

Deze auteur geeft uitdrukkelijk toestemming om hieruit te citeren, wat ik vandaag dan ook voor het eerst doe.
Ik citeer een passage  die naadloos aansluit op mijn blogbericht van gisteren en eergisteren.

ZIJN

Als bezig bijtje weet ik als geen ander hoe super belangrijk het
is om regelmatig even je tempo te vertragen, stil te staan en stil
te zijn. Gewoon te ZIJN zonder lijstjes, deadlines en afleidingen.
Al is het maar om echt weer tot jezelf en in het hier en nu te komen. De dingen weer helder te kunnen zien en voelen. Vergelijk het met een mind detox. Eigenlijk is het net zo belangrijk als je dagelijkse verzorging zoals tanden poetsen en handen wassen.

Echte stilte werkt zo verfrissend, verhelderend, verzorgend en verdiepend.

Durf jij het aan?

Myrtle Vos (Basic Balance Natuurcoaching)

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 30 oktober 2015

(foto: vivapo)
(Bron afbeelding)

