reflectief schrijven

365 dagen verwondering – DAG 270

COfIKs1UcAAc4hK

Ik volg al een tijdje de blog De Witte Prins van Hans Schuiff. Omdat ik voor het lezen van zijn berichten voldoende tijd nodig heb, parkeer ik ze soms even … soms zelfs enkele dagen of weken.  Zo ook met het inspirerend verhaal van 29 augustus: De lijst van de wiskundelerares.

In zijn begeleidende mail schreef Hans: Hallo Viviane. Mijn dagelijkse schrijfmeditatie weer gehad en nog gepubliceerd ook, dus een nieuw artikel dat misschien weer interessant voor je is. En of het interessant voor me was. Het inspireerde mij niet alleen één van mijn schrijfmeditaties maar ook voor het Schrijfkaffee in Let’s Co & Co waar geïnteresseerden – vanaf 14 oktober – iedere tweede woensdag van de maand kunnen oefenen in reflectief schrijven.

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 19 september 2015

(Bron foto: Facebook)

Een gedachte over “reflectief schrijven

  1. Ik voel me vereerd dat je zo vriendelijk en complimenteus over mijn inspiratieberichten schrijft. Dankjewel daarvoor Viviane. Ik ben blij dat je inspiratie haalt uit wat je op mijn website hebt gevonden. Ik ontvang ook de berichten vanuit jouw blog, dus zie dat je zelf ook veel inspiratie deelt en in een heel leesbare en warme vorm. Mijn complimenten dus ook aan jou, en bedankt voor je geduld om mijn regelmatig wat langere artikelen te lezen. Ik probeer er steeds voldoende waarde in te leggen.

    Groetjes,
    Hans Schuijff

Reacties zijn gesloten.