bloemetjes van dankbaarheid

365 dagen verwondering – DAG 268

P8250020.JPG

Voor enige maanden kreeg ik van twee kinderen zaadjes van dankbaarheid. Niet zomaar zaadjes, neen. In de living van hun mama’s werd op een groot tapijt een pot teelaarde neergezet en een schaaltje met bloemenzaadjes die de kindjes hadden gekozen. Zij noemden het zaadjes van dankbaarheid.  Ik mocht mijn eigen bloempotje vullen met aarde en met enkele zaadjes. Het was de bedoeling dat ik met verwondering zou uitkijken naar de verrassingen die deze zaadjes van dankbaarheid mij thuis zouden brengen.

En bovenstaande foto is het resultaat. Mijn man en ik genoten de ganse zomer van deze bloemetjes én van … dankbaarheid.

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 17 september 2015

(foto: Marc Ghyoot)

Een gedachte over “bloemetjes van dankbaarheid

Reacties zijn gesloten.