papa weet àlles

365 dagen verwondering – DAG 180

IMG_0854

Onze kleinzoon is gek op het meezingen met liedjes terwijl hij de plaatjes en de tekst (die hij nog niet kan lezen) mee volgt in het bijhorende boek.

Ook in de auto zingt hij mee op de tonen van zijn favoriete CD’s. Tijdens de rit van Mariakerke naar Brugge gisterenochtend diende ik echter het eerste half uur regelmatig de muziek te dempen omdat hij honderd uit taterde: vertellen, vragen stellen, vertellen, vragen stellen… Tijdens dit gesprek kreeg ik te horen ‘een brug gaat open en dicht oma, ik weet dat’.  (ik:) ‘Oh ja?’ (hij:) ‘Weet jij hoe ik dat weet oma?’. (ik:) ‘Neen jongen’. (hij:) ‘Ik weet dat van mijn papa; weet je oma, mijn papa weet àlles!’

Wie ben ik om een vijfjarige tegen te spreken?

Van harte, Viviane Van Potttelberghe – 21 juni 2015

2 gedachtes over “papa weet àlles

  1. Pingback: ik weet dat … | vivapo's Blog

Reacties zijn gesloten.