focus op glinsterende aardbeien

365 dagen verwondering – DAG 170

IMG_0820

Ik zit wat in tijdnood, zeker wat computertijd voor de blog betreft. Momenteel gaat alle computertijd op in de praktische voorbereiding van de driedaagse natuurstage Communiceren en Samenwerken met de Natuur die door Sylvie Hetzel wordt begeleid.  Daarnaast bereid ik mij voor op de Open Deur Dag van Let’s Co & Co zondag a.s.: activiteiten pinnen in mijn agenda, flyers ontwerpen, mijn website aanpassen, de zomereditie van vivapo’s nieuwsbrief voorbereiden, en last but not least het voorbereiden van de laatste bijeenkomst van de jaartrajecten© boomoliën.  Mijn voornemen om het bericht van gisteren – focus op schoonheid en geluk – verder uit te werken, zet ik dus enkele dagen in de koelkast. Alhoewel, ik voelde mij heel gelukkig toen ik mijn focus richtte op de aardbeien in ons huurtuintje deze middag; ze glinsterden in het zonlicht.  Schoon ! IMG_0812 IMG_0819

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 10 juni 2015 (foto’s: vivapo)

