Yes I can!

365 dagen verwondering – DAG 66

images

Vandaag Internationale Vrouwendag. Het belooft een prachtige lentedag te worden en ik heb zin om samen met mijn schat in ons huurtuintje te werken. Vermits geknield werken nog steeds een minder leuk vooruitzicht is kies ik voor ‘staande’ werkjes. Om de sluimererwten te kunnen zaaien dient er een geschikt raamwerk in elkaar getimmerd te worden. Tot mijn grote verwondering slaag ik er in om alle nagels récht én op de juiste plaats te kloppen zonder mezelf geweld aan te doen.

Een boompje – mét dikke takken – snoeien is de volgende uitdaging. Ik weet dat ik kan zagen – figuurlijk dan – maar dat ik er in zou slagen om ook letterlijk te zagen zonder het boompje en mezelf geweld aan te doen … had ik niet verwacht. Het was bijwijlen op de tanden bijten – dàt was pas mezelf geweld aandoen – maar ik ben erin geslaagd om nog voor de middag het zaakje rond (nou ja, rond …) te krijgen. Yes I can!

(Mannen)werk in de voormiddag en genieten van de namiddagzon tijdens het lezen van het Femma-maandblad … puur genieten op Vrouwendag!

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 8 maart 2015

(Bron foto)

 

Een gedachte over “Yes I can!

Reacties zijn gesloten.