Adoptieouders voor boeken

365 dagen verwondering – DAG 8

een-boekenkast-in-de-vorm-van-een-boom-1360136981-van-anja

Ik las zo-even een heerlijk inspirerende brief vol nieuws over schrijfactiviteiten van Zinderen, maar ook een schrijftip, een leestip, een mooi citaat, een interessante link naar een boeiende tentoonstelling.  Allemaal met zorg uitgekozen door Vannessa (van Zinderen) om te inspireren en te bezielen.

Tot mijn verwondering las ik in deze brief : “ik begin met een grote opruim, kandidaat-adoptieouders voor boeken kunnen zich aanmelden“.

Wat een originele manier om op te ruimen, ik voel mij aangesproken om haar voorbeeld te volgen. Het geeft een ander gevoel dan boeken weggeven of verletsen.
Daarenboven is dit niet vrijblijvend voor de geïnteresseerden. Zij worden als adoptieouders uitgenodigd om liefdevol om te gaan met de boeken die hen worden toevertrouwd.

Interesse? Meld je aan bij Vannessa. Je vindt de link op haar website.

Van harte, Viviane Van Pottelberghe

(Bron foto)

